Wednesday, August 5, 2009

Varjutuse eel

Homse kuuvarjutuse eel võib paljudel üsna kehv enesetunne olla, eriti kui on probleeme vererõhuga. Ehtne zombiepäev on olnud nii mõnelgi. Mul endal on ka täna pea uimane ja töövõime nullilähedane, aga veel hullem lugu on jalgadega, seda siiski eilselt Madonna kontserdilt jala koju kõmpimisest.
Varjutusest pole praegu aega pikemalt kirjutada, aga lühidalt öeldes: see Veevalaja-Lõvi varjutus võib nii mõnelegi olla tähiseks, millega lõpeb vana elu ja algab uus. See valdkond, kus on sünnikaardis Veevalaja, ei jää endiseks. Puudutatud on ka see maja, kus on kaardis Lõvi, sest Lõvi on Veevalaja vastasmärk.

4 comments:

Unknown said...

Väike küsimus varjutuse mõju kohta, kui tohib.
Sündinud 30.01.43, öösel 12 või mõni minut peale. Minu IC-MC jookseb Veevalajast Lõvisse.
Kuidas sellise sünnikaardi korral võiks eeldada kuuvarjutuse mõju minu edasisele elukäigule? Kas suured muutused tulemas? Millised?
Tänades, Sirje
muru_eit@hotmail.com

Ele said...

Minul on sama küsimus, kuna olen sündinud 23.05.1985 kell 11.35 Tallinnas ja mul on veevalaja 7ndas majas. Kas on ka suured muutused tulemas?
Ilusat neljapäeva,
Ele
allmae@hot.ee

Tiina Laanejärv said...
This comment has been removed by the author.
Tiina Laanejärv said...

Katsun vastata oma aja ja võimaluste piirides ja pigem otse meilile. Täna sai vastuse esimene küsija. Kellegi kaarti ma siiski täpsemalt analüüsima ei hakka ja prognoose ei tee, sest see on tasuline töö, kuid vastata ikkagi püüan. Kui küsijaid on rohkem, läheb lihtsalt kauem aega.