Wednesday, August 19, 2009

Pulma-aastapäev


Kuulsin, et täna on ühe mu tuttava tütre pulmad. Ei tulnud pool päeva meeldegi, et täna oleks olnud ka mul endal pulma-aastapäev. Nimelt abiellusin aastaid tagasi 19. augustil. Ka tol päeval, nagu tänagi, oli minu sünnikaardis transiitse Veenuse ühendus sünnikaardi Marsiga ja transiitse Marsi ühendus Veenusega. Kuu oli abielu sõlmimisel Kaaludes, konjunktsioonis Põhjasõlmega ja armastuse punktiga. Oli palju muidki seise, aga et mängus oli Armastus?

Tol ajal ma astroloogiaga veel ei tegelenud ja ühtegi astroloogi ka ei tundnud. Huvi oli küll, aga heal juhul õnnestus kätte saada mõni läbi viiekordse kopeerpaberi käsitsi trükitud materjal, mille väärtus oli üsna kaheldav. Teadsin vaid, et mina olen Kaksikud ja mees on Lõvi, pulmapäev sai valitud vaistlikult, mingeid astroloogilisi seise ei teadnud aimatagi.

No comments: