Thursday, January 7, 2010

Uue aasta horoskoobid

Aasta algus on suur horoskoobilugemise aeg. Pidin minagi oma loo tegema, aga aastalõpu ja –alguse kiire oli selline, et ei jätkunud mahti teksti läbitöötamiseks. Siis tuli 5. jaanuar, Päikese ja retrograadse Merkuuri ühenduse päev ja minu lauaarvuti enam elule ei ärganud. Ekraan on must, kõik materjalid jäid arvutisse ja kättesaamatuks. Pusin nüüd tillukese sülearvutiga ja asi tahab harjumist. Mitte et mul oleksid käed nagu karukäpad, aga ei ole ma sülearvutite sõber. Seda on hea kaasa võtta ja kodunt eemal sellega asju ajada, aga igapäevaelus tahan oma lauale suurt ja korralikku arvutit. Praegu siiski retrograadse Merkuuri ajal püüan oma sõnade järgi käia ja mitte kohe arvutipoodi tormata. On mul ju Merkuur nii Päikese kui ka Kuu valitseja.

Seniks väike valik, kus ma 2010. aasta horoskoope silmanud olen.
Igor Mang avaldab oma prognoosid traditsiooniliselt „Maalehes“, täna ilmub teine osa, kus räägitakse päikesemärkidest ja on ka prognoos looma-aastate järgi.
Edda Paukson „Eesti Ekspressis“ ja paljudes maakonnalehtedes, mille nime ma siin nimetada ei oska. „Anne/Stiil“ toob ära „Parema elu horoskoobi“, 2010. aasta horoskoop on ka ajakirjades „Mood“ ja „Eesti Naine“. Ajakirjas „Naised“ on tuntud nõidade ja selgeltnägijate aastaprognoosid. Kindlasti on neid veel, ilma Peeter Tammela ja Taimi Uuesoo prognoosita läbi ei saa, aga siin mainituid olen oma silmaga näinud. Kui leian veel midagi mainimisväärset, siis täiendan

No comments: