Wednesday, January 20, 2010

Päike Veevalajas


20. jaanuaril kell 6.29 läks Päike Veevalajasse. Täna pärast seda kellaaega sündinud lapsed on päikesemärgilt Veevalajad, varem sündinud on veel Kaljukitsed.

Veevalaja on iseseisev õhumärk, mille väga iseloomulikuks jooneks on reeglite rikkumine. Mitte muidugi lõhkumise lõbust, vaid eesmärgiks on innovaatilised muudatused, uus lähenemine. Paraku on muidugi ka neid Veevalajaid, kellele lihtsalt meeldib provotseerida ja segadust tekitada. Veevalaja on sõpradele ja koostööle orienteeritud märk ja ajal, mil Päike liigub Veevalajas, on mõttekas tegutseda koos teistega, üksi pusimine on vähem edukas. Parim lahendus praegu, kui ollakse eluga puntras, oleks vaadata oma elu värske pilguga, luua uus nägemus oma tulevikust. Mõni ehk mõtleb, et mis tal viga rääkida, katsugu teha. Aga seda peaksin ka mina praegu tegema, sest üsna raske aeg on mul praegu ja vana rada ei näi kuhugi välja viivat. Minult küsiti just mõne päeva eest, mida ma teen, kui kõik lõplikult üle viskab, milline on minu plaan B? Teate, mul pole plaani B, kurb küll. Veevalaja aeg on minulegi see, kus ennast kokku võtta ja vaadata oma elu uue pilguga.

Äsja läks Veevalajasse ka Veenus, mis jääb sellesse märki kuni 11. veebruarini. Veevalaja Veenusele iseloomulikud märksõnad on: rahulik, sõbralik, erapooletu, populaarne. Elab oma reeglite järele, mis ei pruugi ühiskonna omadega kokku sobida. Romantiline huvi tekib äkki, kuid ei pruugi püsima jääda. Veevalaja Veenuse partner peab ennekõike olema ka sõber.

6 comments:

Nirti said...

"...varem sündinud on veel Kalad."

? Kaljukitsed ikka?

Valori tähetarkus said...

Planeetide märkide vahetus toob sageli kaasa muutusi. Elav näide elust.Päike ja Veenus läksid Veevalajasse ja tuli töövestlusele kutse. Ja seda mitmel tuttaval. Muidugi peab side olema ka enda horoskoobiga ning kui vaatad, siis nii ongi.

Tiina Laanejärv said...

Tõsi, kirjutasin Kaljukitse asemel kogemata Kalad. Mõte tegeles vist Kalade Jupiteriga ja käsi kirjutas ise :). Märgivahetus on tõesti elav aeg nagu Valor märkis. Muutused töös oleksid minugi soov. Mu töö küll meeldib mulle, aga mitte see, et pean olema FIE. Selle seisuse lõpetaks homnepäev. Aga kui lõpetan, ei saa peamisele tööandjale enam tööd teha. Hiljutised märgivahetused mul siiski kõik IV majas ja töökoha vahetus pole hetkel teema.

Anonymous said...

Mul on Veevalajas nii Päike kui ka Veenus ja... läheb täppi küll kirjutatu. :)

Anonymous said...

...aga kas on üldse võimalik kaardilt välja lugeda töö kaotuse võimalust või siis töö saamise võimalust? Kui on ,siis millised seisud neid võimalusi väljendavad?

Tiina Laanejärv said...

Kaardist annab välja lugeda küll töö kaotuse võimaluse ja töö saamise võimalused muidugi ka. Siiski ei ütle kaart mu meelest, kas päriselt ka saad või kaotad, kuid ohtude ja võimaluste ajad näitab kindlalt ära. Astroloogia pole selgeltnägemine, vaid pigem eluabi õpetus, kaart, mis aitab elus teed leida.