Tuesday, January 12, 2010

Retrograadse Merkuuri plusspoolelt

Meil on siin juttu olnud, et retrograadse Merkuuri aeg sobib hästi vanade asjade lõpetamiseks, siis võivad välja ilmuda vanad sõbrad ja kadunud asjad. Äsja saime oma peres väga meeldiva üllatuse osaliseks, kui välja ilmusid minu tütre mitu aastat kadunud kuldehted. Loo taust on selline, et müüsin 2005. aastal oma vana korteri ja ostsin uue. Ma ei kolinud siiski kohe ühest kohast teise, vanast elukohast väljakolimine toimus enne, kui uus korter oli ostetud. Nii oli mul mõned nädalad ajutine peatuspaik ja asjadki kõik mitmesse kohta hoiule antud. Tütar elas tol ajal välismaal ja tema asjad said ilma temata kastidesse pakitud. Kolimisega läksid kaduma tütre kuldehted. Kadumise all ma ei mõtle, et päriselt kuhugi kadunud, kust enam kätte ei saa, sest ükski kast ega karp teelt ei eksinud. Väikest ehtekarpi siiski polnud kusagil. Tegin eelmisel aastal ka horaarkaardi, mis ütles selgelt, et ehted on minu kodus ja ilmuvad ootamatult välja. Selles kaardis olid positiivsed aspektid, eseme asukoht IV majas ja Uraan oli seal ka tegija. Kahjuks olen kaardi kustutanud ega saa tagantjärele asja uurida. Tookord ma sellest kaardist siiski abi ei saanud. Ehted ilmusid välja sealt, kust neid otsida ei osanud, aga minu kodus olid need tõesti.

No comments: