Monday, January 18, 2010

Jupiter Kalades

Täna on mitme planeedi märgivahetuse päev: Jupiter läks Kaladesse ja Veenus on peagi jõudmas Veevalajasse.

Kalade Jupiterist on mul natuke raske kirjutada, sest mul ei ole ühtegi planeeti Kalades, midagi muud olulist ka mitte ja nii on Kalad mulle natuke arusaamatu märk. Veemärke tunnen pigem teoreetiliselt, mitte isiklike läbielamiste kaudu, sest minu horoskoobis napib vee-elementi. Kalades on mul küll planeedivaba VI maja tipp ja selle maja asjad on mu elus olnud kuidagi müstilised ja arusaamatud. Igapäevane töö on näiteks üks VI maja teema ja võiks öelda, et töö on tulnud minu juurde nagu voolust kantuna. Teinekord jälle viib vool kõik minust mööda ja mina vastuvoolu ujuda ei jaksa. Tööga seotud emotsioone saab jälle võrrelda veeteemaga: olen sageli töö alla uppumas, lained löövad üle pea. Jupiterist siiski varsti kirjutan.

1 comment:

Unknown said...

kalade Jupiteri võid ette kujutada, kui meenutad mõnd vana ja paksu muinasjuturaamatut, mis hästi värvikalt ja lopsakalt illustreeritud. Minul on Kalade Jupiter sünnikaardis, Päikesega ühenduses, ja kõrvade vahel toimuv ongi just selline muinasjuturaamat, värvikas ja vaimustav. Oskaks seda ainult reaalse eluga siduda. Vahel oskan seda õnneks kirja panna.
ohooloom