Wednesday, September 3, 2008

URANIA


Ma olen vahel mõtisklenud selle üle, mis näitab sünnikaardis sügavamat huvi astroloogia vastu. Minu perekonnas erilisi astroloogiahuvilisi pole, pigem vastupidi ja ei tea ka, et mõni esivanematest oleks olnud kohalik nõiamoor või muidu kummaline kuju.

Astroloogia näitajaks peetakse Veevalaja märki ja Uraani. Ma tean, et paljud astroloogiaga tegelejad, kes kasutavad asteroide, vaatavad näiteks asteroide Astrowizard (nr 24626), Zvezdochet (nr 6465) paiknemist kaardis. Mina pean kõige olulisemaks astroloogiahuvi- ja võimekuse näitajaks hoopis asteroidi Urania (nr 30). Urania, mis tähendab „taevalik“ oli üks üheksast muusast, astronoomia ja astroloogia valitseja, kes suutis ennustada tulevikku taevatähtede järgi.

Veevalajas mul planeete ei ole, aga Veevalaja märgist algab loomingu ja harrastustega seotud 5.maja. Täpses ühenduses 5.maja tipuga Veevalajas asub asteroid Zvezdotchet. Astrowizard seevastu asub mu DC-l ja Uraan 10.majas, ehk siis karjääri ja ühiskondliku positsiooni majas. Aga kus on Urania? Urania on mul ühenduses Päikesega. Nii et käes! Astroloogiast mööda ei pääse. Ja kummaline, minu tütrel paikneb Urania IC-l ehk siis kodumaja tipus – tema kodus tegeletakse astroloogiaga.

No comments: