Sunday, September 21, 2008

Astroblogid


Blogisid tekib nagu seeni pärast vihma, nende hulgas ka lugematu arv astroloogia teemadel, vähemalt on see teistes keeltes nii. Eestikeelseid astroloogialehekülgi vist ikka annab kokku lugeda ;)... Pean tunnistama, et ma ise pole neid jälginud, peale Valori Tähetarkuse muud eestikeelset astroasja eriti ei loe. Horoskoop.neti foorumit loen vahel ka, aga see pole siiski astroblogi.

On väga tore, et leidub palju täiesti erineva stiiliga astrolehekülgi. Minu tagasihoidlik jutunurgake pole teaduse tegemise ega tasuta astroloogiaõppe koht. Sügavmõttelist filosoofiat ega luulelendu siit ka ei leia. Kirjutajal ikkagi Sõnni Merkuur! Kui kirjandusest paralleele otsida, käiks see lehekülg vist „naisteka“ alla? Millegipärast usun, et naistel võiks olla mu mõtteid huvitavam lugeda...

See blogi ei saanud alguse mitte astroloogiablogina, vaid oli esialgu mõeldud reisimuljete jagamiseks sõpradele. Mul on ikkagi Päike 9.majas ja reisinud olen palju. Ka sel aastal olen juba mitmeid kordi reisile jõudnud, paar sõitu ootab veel ees. Nii ongi juhtunud, et oma elustiili finantseerimiseks tuleb vabakutselisena kõvasti tööd rügada ja reisiblogi aega jääks praegu napiks. Teatud tulevikuplaanid siiski on. Suvel kustutasingi kõik muu peale esimeste astronuppude ja otsustasin ainult astroloogiateemadel kirjutada.

Meie suhtlemise planeet on Merkuur. Minu Sõnni Merkuur 8.majas konjunktsioonis Lõunasõlmega ei armasta suuri sõnu, pealegi on Merkuuril trigoon 12.maja Kuuga, kes kõik kirjapandu hoolikalt üle kontrollib ja mitte ainult ühe korra! Merkuur on mul üldse küllalt palju aspekteeritud – trigoon Kuu ja Jupiteriga, sekstiil Marsiga, kvadraat Pluutoga, kvintiil Uraaniga... Kvintiil (72 kraadi) on loominguline aspekt ja kvintiil Uraaniga õigustabki vast soovi astroloogiast kirjutada!

1 comment:

& said...
This comment has been removed by the author.