Wednesday, September 10, 2008

KALJUKITS



Kuu on Kaljukitses, Jupiter liigub jälle otse samas märgis ja Saturn on ühenduses Päikesega - mitte küll päris täpselt, aga mina pole orbikooner... Palju meil siin ikka mänguruumi on?

Kaljukits, kardinaalne maamärk. Juhtplaneet Saturn. Võtmesõnad; auahnus, alalhoidlikkus, kohusetunne, organiseeritus.

Mõtlesin praegu, kui vähe kogemusi on mul Kaljukitse märgiga. Minu elu on olnud üsna Kaljukitsevaba tsoon. Või kas on? Päris ilma kogemuseta muidugi ei ole, IC algab mul Kaljukitsest, aga planeete mul selles märgis ei ole. Mitte ühtegi Kaljukitse pole ka minu pere ja sõprade ringis, ei tea endal ka mõnda Kaljukitsest austajat olevat, vähemalt mitte avalikult.
Võtsin välja kaardid, kas kellelgi minu lähedastest on vähemalt mõni planeet Kaljukitses? Kuidas tütrel? Null. Emal? Ei ole. Aga isal? Ei tea tema sünnikellaaega ja seega ka maju, aga Kaljukitse märgis on tal siiski üks planeet, Marss. Pealegi ühenduses minu IC-ga. Kuidas õel? Ei mingit Kaljukitse ei õel ega tema lastel. Mind hakkas huvitama isiklik kogemus Kaljukitse märgiga, on ju Pluuto tagasi minemas Kaljukitse ja sinna jääb ta väga pikaks ajaks. Nii ma siis mõlgutan täna hommikul Kaljukitse mõtteid ja ümisen multifilmi tehes: „Kaljukitsed laulavad, duu-daa, duu-daa...“

No comments: