Sunday, September 7, 2008

Reisid ja asteroidid


Enne ja miks mitte ka pärast reisile minekut on alati põnev uurida, kas leidub vastava maaga (või vähemalt selle ajaloo või kultuuriga) seotud asteroide. Vaatan, kus need mul sünnikaardis asuvad ja transiite muidugi ka. Paari nädala pärast seisab mul ees Hispaania reis. Tegemist on ringreisiga, plaanis on külastada erinevaid paiku. Reisi algus- ja lõpp-punkt Hispaanias on Barcelona, ja mis sa kostad, on olemas nii Barcelona (945) kui ka Catalonia (13868) nimelised asteroidid. Ja muidugi Hispania (804). Minu reisiplaaniga seotud kohtadest leidusid veel asteroidid Madrid (14967), Granada (1159), Valencia (5941) ja Zaragoza (2189).
Minu reisi alguse päeval on transiitne Catalonia täpses ühenduses, samas kraadis minu sünnikaardi Kuuga, transiitne Hispania on tol päeval minu lõunasõlmel. Ega ma praegu ei oskagi midagi arvata, eks pärast reisi on näha, kas oli mingit mõju. Järgmise reisi ajal uurime siis jälle vastava maaga seotud asteroide. Kes mind tunneb, teab, et ei tule kaua oodata!

Siin on Hispaania linnade nimelised asteroidid, mida ma seni leidnud olen:
Hispania 804
Barcelona 945
Catalonia 13868
Granada 1159
Guernica 2293
Madrid 14967
Palma 372
Valencia 5941
Zaragoza 2189

No comments: