Wednesday, January 21, 2009

Obama ametiaja algus astroloogiliselt

Ameerika Ühendriikide 44. presidendi Barack Hussein Obama ametissevannutamise kohta 20. veebruaril kell 12.05 kohaliku aja järgi on Internet kindlasti erinevate astroloogide nägemusi täis. Mind see nii palju ei huvita, et mingit sügavamat analüüsi üritada, märgin vaid ära paar seisu, mis mind asja suhtes veidi murelikuks teevad.
Nimelt algas Obama ametiaeg retrograadse Merkuuri ajal, Merkuur oli täpses ühenduses Päikesega. Kuu oli tühikäigul (s.t. ei tee enam ühtegi aspekti enne märgist lahkumist) Skorpioni viimases kraadis. Muidugi oli ka palju head, toetav Jupiter ja tugev Marss, kuid eelpoolnimetatud seisud pole minu arvates head ühegi olulise alguse jaoks. Mingi radikaal see mees küll ei ole ja vähemalt mina usun, et temalt loodetakse palju rohkem, kui ta pakkuda suudab... Poleks nagu veel õige aeg sellise mehe, sellise muutuse jaoks.

Lisan siia, et olen päeva jooksul jõudnud selle asja peale päris palju mõelda ja tahaksin kirja panna ühe mõtte praeguse Saturni-Uraani opositsiooni valguses. Nimelt arvan, et Ameerika presidendivalimistel võitis Saturn, mitte Uraan. Obamat on peetud n-ö Uraani esindajaks, aga mulle on hakanud tunduma, et ei, see on hoopis Saturni mees.

2 comments:

Valori tähetarkus said...

See retrograadsus ajendas ka mind asja lähemalt uurima. Võrdlesin kõiki Ameerika ajaloos ametisse vannutamise päeval olnud Merkuuri seise, leidasin, et Obama on 8 president, kes ametisse astumisel sai kaasa retro Merkuuri. Sellest ja natuke ka muust on pikemalt lähiajal kavas eraldi artikkel kirjutada

Anonymous said...

Ma ise pean kõige kahtlasemaks Kuu tühikäiku Skorpioni viimases kraadis. Vaat sellest ma head ei arva...