Wednesday, November 25, 2009

Suguvõsa astroloogilistest seostest

Valori blogis on huvitav jutt suguvõsast ja esivanematest. Ma pole veel kõike läbi lugenud, aga mõtlemisainet on küllaga. Võtsin ette tabeli oma lähisugulaste Päikese ja Kuu märkidega. Mul on minu emapoolse vanaemaga sama päikesemärk ja emapoolse vanaisa Päike oli minu Kuuga samas märgis. Täiesti võimalik, et vanaisa Kuu oli mu IC-l. Tema oli mees, kes on minu elus pakkunud kõige rohkem turvalisuse tunnet, kelle peale võis alati kindel olla.

Isapoolne suguvõsa jäi mulle võõraks ja kaugeks, pole kunagi lähedane olnud. Siiski oli isapoolse vanaema päikesemärk sama, kus on minu Kuu. Lähisugulastega on väga palju konjunktsioone, kus on mängus ühe või teise inimese Kuu ja Päike ning muidugi ka muud isiklikud planeedid. See seob. Tasub teha kaart või tabel, kuhu kanda suguvõsa kraadid ja tulemus võib olla väga põnev.

No comments: