Thursday, November 12, 2009

Kurekestele järele


Teele, teele kurekesed,
Ikka-ikka lõunamaale,
kus Egiptimaa.


Kurekesed on ammu läinud, nüüd ootab Egiptimaa ka mind.
Kahju ainult, et ma astrokartograafia loengusse ei saa. Nii polnud see sõit mõeldud, aga selle reisi lugu on kõige hullem retrograadse Merkuuri ajal reisiasjade broneerimise lugu üldse, mis minuga juhtunud on. Kui peaksin kunagi reisiastroloogia loengu pidama või sellest kusagil pikemalt kirjutama, oleks see ilmselt kõige värvikam näide oma kogemuste hulgast. Praegu ma siiski üksikasjadesse ei laskuks, reis pole veel toimunud ega lõppenud.

3 comments:

Anonymous said...

Palun andke ikkagi oma blogis teada, kust leida selle astrokartograaia loengu kohta infot. Kui loeng juba peetud. Ma nii oootan silm punnis ja käsi pösakil akna laua peal.
Lugupidamisega

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Tiina Laanejärv said...

Reis oli sama imelik nagu kogu selle ostmise lugu ja ega ma ei saanudki seda, mille eest maksin. Kuidagi pooletoobine reis oli, kõige imelikum, mis mul seni olnud on. Ei saanudki nagu selle raha eest midagi. Igatahes TopTours ei ole see firma, kust ma järgmise reisi ostan.