Monday, November 2, 2009

Sõnni täiskuu

2. novembril kell 21.15 täiskuu 10°30 Sõnnis. Praegu on emotsionaalne aeg, mis puudutab eriti raha ja väärtusi ning toob esile küsimuse, kui hästi me tuleme toime majandamise ja rahaasjadega. Minul on näiteks rahaasjad, oma elu majandamine praegu põhiteema ja näen väga selgelt, kus ma olen teinud valesid otsuseid, mis on viinud praeguste probleemideni ning mõistan, kuidas oleksin saanud neid vältida. Kuid näen ka lahendusi ja loodan, et õppisin midagi ja suudan edaspidi natukenegi paremini majandada. Kummaline, et just praegu tuli välja ka üks 2005. aasta novembris (retrograadse Merkuuri ajal!) tehtud vale samm, mille tõttu ma praegu päris suurt rahalist kahju saan. Selle minu jaoks kahjuliku tehinguni jõudsin tänu ühele Skorpionile.
Skorpion on teadagi Sõnni vastasmärk ja Sõnni täiskuu ajal ei saa ka Skorpioni unustada. On ju täiskuu ajal Kuu ja Päikese opositsioon ja Päike on praegu Skorpioni märgis.

Kuna see täiskuu teeb kvadraadi Marsiga, siis rahaasju puudutavad uudised eriti ei rõõmusta. Kuid see ei tähenda, et oleks põhjust paanikaks. Muidugi saab mõni inimene lähiajal tõsiselt halbu uudiseid, kuid enamasti on tegu mõne väiksema ärrituse või viivitusega raha saamisel. Toon oma elust näite: esitan iga kuu viimasel päeval oma suurimale tööandjale arve ja vajan selleks teistelt teatud andmeid. Ühe inimese käest pole ma vajalikku infot praeguseni saanud, aga selleta ma arvet esitada ei saa. Pole arvet, pole raha. Ega see ei rõõmusta, aga draamaks pole põhjust. Kuna praegu on ka Päikese ja Merkuuri ühendus Skorpionis, mis on kvadraadis Skorpioni valitseja Marsiga, võib rahulolematuse avaldamine viia teravate sõnadeni, mis kahjustaksid edasisi suhteid. Parem on asja rahulikult võtta.

No comments: