Thursday, April 16, 2009

Marsi ja Uraani konjunktsioonist ja jooksmisest

Praegu kestab Marsi ja Uraani konjunktsioon. Minu kaardis on transiitne Marss ja Uraan praegu 6. majas, mis on ka tervise maja. Leidsin enda jaoks lausa uskumatu väljundi energia positiivseks suunamiseks (ja see lugeja, kes mind hästi tunneb, järgnevat juttu vist ei usu), nimelt käisin täna esimest korda elus tervisejooksu tegemas. Viimati pidin jooksma koolis kehalise kasvatuse tunnis ja seda ma vihkasin... ja nüüd äkki vabatahtlikult.

Horoskoobist on võimalik uurida oma suhteid jooksmisega. Jooksmise/jooksjate puhul vaatame Merkuuri, 3. maja, Kaksikute märki. Jooksmine on 3. maja teema, minu Kaksikute Päike on
9. majas ehk siis 3. majaga opositsioonis, pealegi on mul 3. majas Saturn - muidugi on see tegevus mulle olnud vastumeelt.
Praegu aktiveeris mul jooksmise teema Merkuur - äsja algas transiitse Merkuuri konjunktsioon sünnikaardi Merkuuriga. Aga ma olin selleks igaks juhuks valmis ka, mõne nädala eest ostsin oma täiskasvanuelu esimesed spordiriided ja -jalanõud. Ega siis Kaalude tõusumärgiga ilma sobivate riieteta sporti tegema ei minda!

No comments: