Saturday, October 18, 2008

Sünnikaardi tühjad majad


Hiljutisel astropäeval toimus vestlusring 6.maja teemal. Kõhklesin, kas hakkan läbi vihma kohale minema, kas mul ongi midagi asjalikku sellel teemal kaasa rääkida, sest minu sünnikaardi 6.maja on planeetideta. Tormasin hilinemisega kohale ja šokeerisin ühte meie tuntud astroloogi väitega, et minu kaardis on 6.maja tühi. Sain enne noomida, et ma pole astroloogiast aru saanud, kui jõudsin jätkata, et tühi maja tähendab seda, et seal pole planeete, väikeplaneete, sõlmi, telgi ega muid olulisi punkte. Ka mitte minu jaoks tähendusrikkaid asteroide, kuigi neid olen ma uurinud lausa sadu.

Tühi maja on sünnikaardi maja, milles pole isiku sünni ajal planeete. See ei tähenda sugugi seda, et vastav valdkond oleks tähtsusetu või et seal midagi ei toimuks. Planeetide puudumine viitab vaid sellele, et vastav valdkond pole elus esmatähtis, oluliseks tõuseb see siis, kui seda maja tuleb valgustama transiitne planeet. Kui kellegi sünnikaardis on palju tühje maju, peaks see inimene keskenduma vaid mõnele teemale oma elus.

Tühja maja mõistmiseks tuleb arvestada märki, millest ta algab ja selle märgi valitseja paiknemist ja aspekte. Muidugi peab arvestama ka kõiki teisi märke, mis sinna majja jäävad. Oma sünnikaardi näitel saan öelda, et minu puhul peab vaatama Kalade märki, millest 6.maja algab ja Jäära, mille mõned kraadid jäävad 6.maja lõppu. Kuna planeete pole, vaatan Kalade valitsejat Neptuuni ja Jäära valitsejat Marssi, mängu tulevad 2. ja 10.maja. Neptuuni valitseda on filmitööstus ja sinna olen ma alati soovinud, nii kaua kui mäletan. Sinna ma ka välja jõudsin, minu raha tuleb 2.maja Neptuunile iseloomulikult ja karjäär on kulgenud 10.maja Marsi taktikepi järgi. Alles elukogemus ja sügavam tegelemine astroloogiaga on aidanud Marssi rakendada oma huvide vankri ette ja impulsiivsust kontrolli all hoida.

Olgu öeldud, et astropäeval puudutati muidugi ka teisi 6.maja teemasid: tervist, igapäevaelu rutiini, koduloomi, aga peamiselt oli kõne all siiski töö.

3 comments:

Anonymous said...

ma olen siiani arvanud, et just tervis ongi mul esmatähtis, kuigi 6. maja täiesti tühi. Vähemalt nõuab tervis minult igapäevast tegelemist ja tuletab end igal sammul meelde.
Aga ehk on see tõesti pigem mingi teise valdkonna tasakaalutuse tulemus? Pean veel aru pidama..

Tiina Laanejärv said...

Aga 6.maja valitseja ja selle aspektid? mis märgid veel 6.majja jäävad ja nende valitsejad? Sealtkaudu uuri edasi...

Anonymous said...

kust ja kuidas teie meiliaadressi saaks, kui tahaks natuke tasutlist astroloogilist nõustamist?