Tuesday, January 11, 2011

Uuest rahast


Valori blogis, mille lingi leiate kõrvalt blogilistist, on pealkirja all "Tema tulemine" kirjutatud Eesti üleminekust eurole ja toodud välja väga huvitavad seosed. Mina ei hakka meie jaoks uue raha tulekut astroloogiliselt analüüsima, seal on kõik öeldud.
Mitu raha korraga pole inimestele lihtne ja mina olen juba petta saanud. Käisin eile Marks & Spenceris ja ostsin paar asja. Hinnasildid olid kroonides, kassas võeti raha eurodes. Maksin kaardiga ega osanud respektaablis kaupluses pettust kahtlustada. Kehva enesetunde tõttu jäid ostud kotti ja täna avastasin silte uurides, et ühe asja eest võeti poole rohkem raha kui sildi järgi oleks õigus olnud. Kohutavalt tülikas on õiendama minna, aga kahjuks pean selle tee ette võtma.

Eurost veel nii palju, et mingit emotsionaalset sidet või üldse emotsiooni minul küll seda raha vaadates ei teki. Anonüümne isikupäratu paber, masstoodang. Ja kahjuks toob välja tegeliku vaesuse.

2 comments:

Elviina's blog said...

Olles juba 10 aastakest Teda kasutanud võin komentaariks öelda, et ta on raske, tavalise rahakoti asemel peaks kasutama selliseid keskaegseid nahast nööritavat. Kui aga kasutada maksmisel kaarti ei ole üldse vahet mis rahas ja kus maal maksad. ;)

Tiina Laanejärv said...

Ma olen ka kaardiga maksja tüüp, sularaha kasutan harva. Siiski on nüüd päris palju metallraha käes ja eks sellest peab lahti saama. :) Ja minu probleem ostuga lahenes soliidselt: tehti rahatagastus ja siis müüdi kaup sildil märgitud hinnaga.