Saturday, September 12, 2009

Raamatud ja astroloogia


Panin meelega pealkirjaks raamatud ja astroloogia, mitte astroloogiaraamatud, kuigi kirjutan praegu just oma astroloogiaraamatute riiulit silmitsedes. Raamatuid on mul natuke liiga palju, aga mõnda tahaksin kindlasti veel. Mulle meeldib raamatuid osta, olen üles kasvanud kodus, kus oli palju raamatuid ja minu perekond hindas lugemist.
Küllap pean väikese harvendamise tegema ja midagi müüki panema. Minu põhiline raamatute ostmise koht on Amazon ja paraku ostan raamatu mind huvitaval teemal ainult tutvustuse põhjal, seda enne nägemata. Nii võibki juhtuda, et mõni väärt raamat pole minu jaoks õige, kuigi kindlasti on palju neid inimesi, keda just antud tekst kõnetab.
Minu suhtumine astroloogiasse on nimelt konkreetne, asjalik ja praktiline. Ma ei armasta sõnadetegemist, filosoofilisi ja esoteerilisi arutelusid. Mul on kõik-jalad-maas Sõnni Merkuur ja
3. majas Saturn, mis vajab struktuure ja konkreetsust. Üheks minu lemmikuks oma stiili poolest on Kaksikute Päikese ja Merkuuriga Lois Rodden. Tema tekstides on nii palju detaile, et selline stiil istub mulle kõige rohkem.

Astroloogias kuuluvad raamatud ja raamatupoed horoskoobi
3. majja, raamatute planeet on Merkuur ja märk on Kaksikud. Religioossed ja filosoofilised raamatud – 9. maja, Jupiter, Ambur. Raamatukogud – 3. maja, Merkuur, Kaksikud, Neitsi.

Märk 3. maja tipul annab vihje, mis laadi raamatuid armastame. Minul on seal Skorpion ja tõepoolest, olen alati armastanud lugeda kriminaalromaane, mingit sorti müsteeriume. Teiseks suureks lemmikuks on reisikirjandus. Ja pole ka ime, sest 3. majja mahub mul tervenisti Amburi märk.

No comments: