Wednesday, December 30, 2009

Eurovisiooni eel

Aasta lõpus on kombeks uue aasta prognoose teha ja tuntud astroloogid on oma prognoosid juba avaldanud või seda kohe tegemas. Mina olen viimasel ajal olnud muusikalainel ja kui täna lugesin, et portaal www.esctoday.com hindas Sven Lõhmust ja Urban Symphonyt oma kategooriates parimateks, tuli mõte teha järgmise aasta Eurovisiooni võidulaulu prognoos. Loomulikult ei saa ennustada konkreetseid nimesid, vaid seda, mis laadi lool oleksid parimad šansid.

Pakun, et Eestis valitakse välja laul, millel on sügavust, aga kindlasti ka seksikust. Suvaline tilu-lilu või midagi uimast peale ei lähe. Arvan, et Oslos võidab 1. poolfinaali harmoonilise meloodiaga laul, 2. poolfinaali parim on midagi seksikat, finaalvõistlusel tuleb võitjaks särtsakas lugu. Võidulaulul on kindlasti hoogu ja elavust. Eks poole aasta pärast on näha.

1 comment:

Anonymous said...

ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014