Wednesday, January 26, 2011

Väike Saturnijutt


Täna, 26. jaanuari hommikul pööras Saturn retrograadseks.
Minul oli täna tõeliselt kehv päev, gripilaadne seisund kestab, töö ei edene, pidin jala välja väänama ning sain ootamatult kõrge taksoarve, mis haakub hiljutise rahateemaga.

Käisin täna lennujaamas pereliikmel vastas. Autot mul ei ole ja nii on suurema pagasi puhul ainus võimalus takso. Tallinna Taksopargi must Mercedes sõitis sujuvalt, aga sama sujuvalt tõmbas juht naha üle kõrvade. Arve oli 12 eurot (188 krooni). Ei tundu suur? Lennujaamast Kristiinesse sõidu pikkus oli kviitungi järgi 6,4 kilomeetrit. Sõidu alustamise tasu on 3.07 eurot ja kilomeetri hind 0,70 eurot, kust siin 12 eurot kokku tuleb? Kuigi üllatusin, maksin arve ja kahjuks ei vaidlustanud. No ei oska veel eurodes mõelda, aga Tallinna Taksoparki ma kindlasti enam ei kasuta. Kõnnin enne jala koju kui veel kunagi selle firma masina valin. Taksojuhtidelt saad petta Egiptuses, Eesti võiks selles osas ikka Euroopa maa olla.

Selline oli minu Saturni retrograadseks pöördumise päev. Saturni teemaks on õppetunnid. Täna said karistada minu rahakott ja närvid. Küllap oleks olnud õige taksojuhilt arve osas selgitust küsida, kuigi need ülalmainitud numbrid leidsin alles kodus taksokviitungit ja firma kodulehte uurides, aga mina vaikisin ja olen nüüd pahane nii taksojuhi kui iseenda peale.

No comments: