Tuesday, July 6, 2010

11. juuli päikesevarjutus

Soojad suvepäevad pole kunagi blogide kirjutamise kuldaeg, kuid peagi on ees üsna märkimisväärne päikesevarjutus, olgu see siis siingi ära märgitud. Nimelt toimub 11. juulil täielik päikesevarjutus 19°24 Vähis. Järgnev aeg on eriti pingeline, eriti juuli lõpp kuni augusti esimene nädal. Siis tasub kindlasti ettevaatlik olla eriti kardinaalmärkide esindajatel ja neil, kelle Päike, Kuu, ASC või MC on kardinaalmärkide esimeses viies kraadis. See pole neile ka parim (välismaale) puhkusele sõidu aeg. Minu kohta käib see ka ja ega ma ei plaanigi suvel kuhugi ära sõita.

Varjutus toob alati välja teemad, mida seda puudutav märk horoskoobis esindab. Kuna antud juhul on tegemist Vähiga, siis esile kerkivad 4. maja ja Vähi teemad – kodu, perekond, ema, meie esivanemad ja juured; need, kes elavad meie kodus. Kuna Neitsi märgis asuv Marss on selle võimsa seisuga sekstiilis, viitab see ennekõike sellele, et just praegu on õige aeg kodus tegutsemiseks: teeme ära väikesed remonditööd, mida oleme seni edasi lükanud, parandame tilkuva kraani, värvime seinad, vahetame kulunud tapeedi või koera poolt puruks kraabitud diivanikatte jne. Vähk ja Neitsi on mõlemad üsna tagasihoidlikud ja suurt kära ei armasta, seega edenevad paremini tööd, mida tehakse omaette, asjalikult ja tõhusalt. Igatahes enne mune, siis vaata, kas hakkad kaagutama, mitte vastupidi.

Ja nüüd hoiatus: järgneb astroterminitega jutt, ! Kardinaalne T-kvadratuur töötab täiega: äsja Jäära märgis retrograadseks pööranud Uraan on konjunktsioonis Jupiteriga, mõlemad on kvadraadis Pluutoga Kaljukitses ja opositsioonis Saturniga Neitsis. Kõik teevad aspekte Merkuuriga Lõvis ja Veenusega Neitsis. Veenusel pealegi kvinkunks Jupiteri ja Uraaniga. Kõlab väga kommunikatsiooniprobleemide moodi? Üks räägib ühte ja teine teist, asjad jäävad pooleli ja kiirustatakse midagi uut alustama. Tegelikult leiaks üksmeele küll, kui püüaks ise võimalikult selgelt väljenduda ja teiste öeldusse enne ägestumist süveneda.

Üks Hiina vanasõna ütleb: „Elagu sa huvitavatel aegadel.“ Või oli see hoopis needus… Praegu nähtavasti ongi need „huvitavad ajad“.

5 comments:

Anonymous said...

minu sünnikaardi Päike on 11.juulil 19°27 Vähis, kuidas võiks seda tõlgendada?

Tiina Laanejärv said...

Paistab, et algamas on uus solaar. Tuleb märkmisväärne aasta ja ees on ilmselt väga olulised muudatused. Täpsemalt oleks vaja vaadata maju, kuhu langeb ja millega on aspektis.

Minu õel on muide sünnipäev 11. juulil, varjutus on ka tema Päikesel. Minul on Marss 19,57 Vähis, saab ka otsemõjutuse...

Anonymous said...

Tere!

Väga põnev. Selle aasta solaar algas mul 12.juuni kuuloomisega 21 kraadi Kaksikutes, kus mul on sünni Päike.
Siiani midagi erilist sellega seoses hoomanud ei ole.
11.juuli täielik päikesevarjutus Vähis jääb mu 3.majja, kus transiitse Päikese konj Junoga, milline ühendus teeb omakorda opositsiooni mu sünni 11.maja algusele ja seal sees ilutsevale transiitse Musta Kuu, Neptuuni ja Chironi ühendusele.
Mu esimene mõte tõlgendamisel oli, et "lähedal olnud vaba ravitsejast sõber astub varjust välja"...kui ma ta selles üleüldises kommunikatsiooni"müras" ainult ära tunneks... Rohkem tõlgendusi ei oska pakkuda.
Minni:)

Anonymous said...

Väga, väga pönev jutt. Tekkis tahtmine kontrollida mis seisud olid mul kuus aastat tagasi. Kus ma leiaksin internetist need tabelid?

Tiina Laanejärv said...

Mina kasutan efemeriidide raamatut, kus kõik vajalik kirjas. Internetist peab ise otsima vastava perioodi järgi.