Monday, February 8, 2010

Veenuse ja Neptuuni konjunktsioon

Tänane Veenuse konjunktsioon Neptuuniga on suurepärane aeg unistamiseks ja loominguliseks tegevuseks. Praktilistele asjadele keskendumiseks aeg väga hea ei ole. Sel esmaspäeval on parem tuju töönädalat alustada, kuid keskendumisvõime võib siiski kõvasti kannatada. Kes unistab niisama, kes pühendub arvutimängudele, kes unistab reedel algava Turismimessi sooduspakkumistest, mingitele unistustele mõtleme täna kõik.

Ma olen lugenud, et Veenuse ja Neptuuni ühendus võib tuua ootamatult raha, enda isiklik kogemus on teistsugune. Just täpse aspekti päeval sain teada oma töötasu vähendamisest. Veenus on minu horoskoobis rahamaja valitseja ja Neptuun on II majas - ja oligi nii, et nende planeetide ühendus mõjus täiega.

3 comments:

Anonymous said...

ma nüüd ei saanudki aru, kas toob raha või mitte?!

Tiina Laanejärv said...

Astroloogia pole nii lihtne asi, et kõigil on ühtemoodi. Selleks, et midagi toimuda saab, peavad olema sünnikaardis selle asja jaoks vastavad eeldused. Mis kõnealust aspekti puudutab, siis mina sain tegelikult kõike: ühest kohast raha juurde, teisest kohast maha. Aga selleks olid olemas konkreetsed eeldused, mida ma ka rahamaja kohta mainisin, et just minuga sellise aspekti ajal nii läks. Aga kus Neptuun mängus, on asi alati segane, inimene ei tea oodata ei raha ega selle äravõtmist.

Anonymous said...

Sünnikaardiga on ka sellised kurvad lood,et töötades sünnitusmajas tean,kuidas kellad seinal valed on ,kuidas ärevuses kellaaeg üldse ära unustatakse ja umbes kirja pannakse ning kuidas igal kõrvalolijal kell eri aega näitab,nii et usutavasti ei tea keegi oma täpset sünnimomenti...