Wednesday, June 17, 2009

Retrograadsuse suvi

Täna hommikul ühte horoskoopi tehes kandsin käsitsi kaardile tänased transiidid. Arvutiinimesena ma kaarte käsitsi ei tee,
aga näe, täna tegin. Märkmeid teen küll käsitsi ja muide need märkmed, mille ma vahepeal kadunukeste pähe maha kandsin, ilmusid jälle välja. Pealegi sealt, kust ma retrograadse Merkuuri ajal neid otsinud olin.

Transiitide juurde tagasi minnes, väikeste R-tähtede maalimine tuletas meelde, et päris mitu planeeti on hetkel retrograadsed: Chiron, Neptuun, Pluuto liiguvad näiliselt tagurpidi ja äsja pööras retrograadseks ka Jupiter. Nii on meil praegu Jupiteri, Neptuuni ja Chironi ühendus.

Milline mõju võiks olla sellel kolmikkonjunktsioonil? Minu viimase aja astroloogilised kokkupuuted on inimestega, keda huvitab nende elu mõte, kes on kaotanud suuna ega tea päris kindlalt, mida ette võtta. Enda isiklik kogemus on seotud leinaaja tunnete, mõtete ja reaktsioonidega, ümberkorraldustega, mis tahavad tegemist, mineviku haavade paranemisega. Elu pole enam endine, aga uus tee pole ka veel selge. Leina puhul on tegijad Chiron ja Neptuun, kuid minu puhul mängib kindlasti olulist rolli ka see, et Pluuto sõidab parajasti teerulliga mu sünnikaardi IC-l ehk on konjunktsioonis 4. maja tipuga.

Juuli lõpus eemaldub Jupiter Neptuunist ja Chironist, kuid selleks ajaks on retrograadne ka Uraan. Uraan pöörab retrograadseks
1. juulil ja on just praegu eriliselt väge täis. Kelle horoskoobis Uraan on tegija või teeb praegu olulisi transiite, võib tunda erilist mässumeelsust, vabaduseiha ja soovi midagi muuta ja oma asja ajada. Ees on retrograadsuse suvi.

No comments: