Thursday, May 31, 2012

Blogi tulevikust


Ma pole sel aastal saanud enam mahti blogisse sissekandeid teha, välja arvatud Oti lugu. Päris ära lõpetada pole plaanis, kuid hakkan ilmselt uut kohta otsima. Nimelt on siin tehtud tehnilisi muudatusi, mis lugejale silma ei paista, kuid mind häirivad. Ma ei saa enam teksti kirjutades näiteks liigendada, lõikudele vahesid jätta ja teksti oma meele järgi kujundada. Sunniviisilise brauseri vahetusega ma nõus ei ole ja seega on esialgu blogi tulevik lahtine.

7 comments:

Valori tähetarkus said...

Brauseri vahetus ei ole nii keeruline, kui algul arvata. Kui otsid uut kohta, siis see ju ka nagu pealesunnitud asi.
Ise kasutan Mozilla Firefox`i ja seal saab kõike nii teha nagu tahad.

Tiina Laanejärv said...

Asi pole mitte keerukuses, vaid põhimõttes. Mina kasutan Mozilla Firefoxi ja ei taha seda välja vahetada. Firefoxiga tuleb kahjuks pärast Google`i uuendusi kogu jutt ühes jorus ja ma ei saa mingi väega tekstilõikudele vahesid sisse.

Anonymous said...

Vahetama ei pea mitte browserit vaid blogi kujundust. Ja seal on huvitavaid ja vahvaid võimalusi. Üks vahva näide on siin http://villa-lili.blogspot.fi/ ( ei ole tegemist minu blogiga ). Seal ülevalt saab valida millisel kujul blogi näha tahad. Endale meeldib see mosaiigi variant. Võimalusi on tulnud juurde, aga selleks peab uuendustega blogis kaasaminema. Muidu on piirang. Tõeline Uraani-Pluuto seis. Tundub, et võimalused on äravõetud, kuid tegelikult pakutakse suures hulgas uuendusi :)

Tiina Laanejärv said...

Paraku ei õnnestunud ka kujundust muutes kuidagi oma Leplandi loole lõikude vahesid sisse teha. Selles tekstikastis, kuhu mina oma jutu kirjutan, on vahed sees, aga seal, mis lugejale näha jääb, ei muutu midagi. Eks näis, kas aitab, kui on aega midagi uut kirjutada.

Tiina Laanejärv said...

Tegin väikese kirjatüki, et katsetada, kas kujunduse muutus aitas. Ei aidanud, minu poolt kirjutatud tekstis oli link eraldi, lugejale näha jääb ikka kõik üksteise otsas. Minu nõu on ka otsas, kuidas asja muuta.

Mad Max said...

Oot, aga mis puutub siia browser? Bloggeri blogi peaks ju saama editeerida igast op-süsteemist ja programmist, sest blogi pannakse kirja ju universaalse html-koodina.

Ja reavahe tekitamiseks peab lõigu lõpus ja ka järgmisel real olema br-tag.
("vasak nool" br "tühik" "kaldkriips" "parem nool")
See peaks näha olema postitust editeerides "compose" asemel "html" vaadates.

Kas on ikka määratud postituse Optionites - Line breaks - Use "br" tag?

Või olen ma millestki valesti aru saanud. Mul endal Firefoxi pole ja ei tea millest jutt:))

Tiina Laanejärv said...

Lehekülje ajas sassi valikutesse tekkinud "br" tag. Kui vahetasin selle "press enter for line breaks" vastu, sain korda. Pole enam harjunud siin kirjutama, aga mõne aja pärast kindlasti jätkan.